Informatii Utile

FAQ  – OttoGaz

  1. Cum pot opta pentru factura online?
  • Pentru a putea primi factura și în format electronic, vă rugăm să ne contactați la numărul dedicat de Call Center 021.350.1976. Agenții noștri vă stau la dispoziție 24/7.
  1. Cum pot afla soldul curent?
  • Pentru a afla soldul curent, este necesar să vă înregistrați pe portalul nostru, accesând următorul link: https://portal.ottogaz.ro/gaz/inregistrare.php . De asemenea, ne puteți apela la numărul de telefon 350.1976, agenții departamentului Call Center vă stau la dispoziție 24/7.
  1. Ce valoare are factura?
  • Pentru a afla valoarea facturii, aveți la dispoziție urmatoarele modalități:

– crearea unui cont pe portalul nostru  https://portal.ottogaz.ro/gaz/inregistrare.php

– apel la numărul dedicat de Call Center 021.350.1976

  1. Cum pot trimite indexul?
  • Ne puteți trimite indexul accesând contul dumneavostră de client din https://portal.ottogaz.ro/gaz/inregistrare.php , apelând numărul 021.350.1976, direct la sediul companiei sau prin e-mail la adresa info@ottogaz.ro . Indexul se transmite în intervalul ultimele două – primele două zile ale lunii.
  1. Cum pot descărca factura?
  1. Unde regasesc istoricul indexului?
  • Istoricul indexului îl puteți găsi în contul dvs de client, la secțiunea Citire Index -> Istoric Index
  1. Unde pot vedea un istoric al facturilor mele?
  1. Ce modalități de plată am la dispoziție?
  • Pentru plata facturilor aveți la dispoziție următoarele modalități:

– Direct la sediul companiei prin numerar sau card bancar la Pos

– Virmanet bancar în unul din următoarele conturi:

Banca Transilvania: RO15 BTRL 0500 1202 J752 11XX

BRD Otopeni: RO61 BRDE 445S V054 9980 4450

Credit Europe Bank: RO76 FNNB 0018 0202 2100 RO04

– Automate de plata – Banca Transilvania

  1. Din momentul plății facturii, cât timp durează până ce suma este virată in contul ottogaz?
  • Din momentul achitării facturii, procesarea plății poate dura până la maximum 48 de ore.
  1. Ce se întâmplă dacă nu plătesc factura?
  • În cazul neachitării facturii, se va întrerupe furnizarea gazelor naturale începând cu a 46-a zi calendaristică de la data emiterii facturii, cu un preaviz de 15 zile calendaristice.
  1. Ce sumă pot sa plătesc din valoarea facturii?
  • Factura poate fi achitată integral sau parțial.
  1. În ce perioadă se transmite indexul?
  • Indexul autocitit se transmite în ultimele două sau primele două zile ale lunii.
  1. Cum ajunge factura fizică la mine?
  • Facturile se trimit prin PinkPost, la punctul de consum din contract.
  1. Ce reprezintă totalul de plată de pe factură?
  • Pentru consumatorii persoane fizice totalul de plată reprezintă cantitatea de gaze naturale consumată și exprimată în khw, inclusiv soldurile cu scadență depașită (după caz) și/sau penalități (după caz). Pentru consumatorii persoane juridice, pe lângă cele enumerate mai sus, factura conține și acciza.
  1. Cum aflu codul de client și/sau seria contorului?
  • Aceste informații le gasiți pe factură. În cazul în care nu aveți factura puteți suna oricând la Call Center – ul nostru dedicat, la numărul de telefon 021.350.1976 , agenții vă stau la dispoziție 24/7.
  1. Ce se intâmplă dacă am mai multe coduri de client și nu plătesc factura pentru unul din ele?
  • Fiecare cod de client reprezintă un contract separat, deci o factură separată, care trebuie achitată până la data scadentă înscrisă pe factură. Neachitarea unei facturi aferente unui cod de client nu va afecta alte coduri de client aparținând aceluiași client.

 

  1. Trebuie sa achit vreun comision când efectuez plata facturii?
  • Compania nu va percepe niciun comision indiferent de unde sau cum platesti factura.
  1. Cum pot să îmi fac cont pe portal?
  1. Ce trebuie să fac dacă vreau să primesc factura la o altă adresă de e-mail?
  • În cazul în care e-mailul pe care ai activat transmiterea facturii sau cu care te-ai înregistrat în contul tau online nu mai este valabil, ne poți contacta la următorul nr de telefon 021.350.1976 , agenții vă sunt la dispoziție 24/7.
  1. Cum trebuie să procedez dacă doresc să trimit o plângere?
  • Completați următorul formular de contact online;
  • Prin e-mail la adresa dedicată info@ottogaz.ro ;
  • Personal la sediul societății.
  1. Care este termenul de răspuns pentru o plângere?

Termenul de soluționare al plângerilor, diferă în funcție de natura plângerii și, poate dura până la maximum 30 de zile.